بیوگرافی هیتسوگایا توشیرو






Shinigami

for the anime

بانکایDaiguren Hyōrinmaru (大紅蓮 氷輪丸, "Grand Crimson Lotus Ice Ring"; Viz "Great Roaring Coldly Shining Moon")* دراین روش اطراف توشیرو بال های به صورت یخ ویک دم یخی به وجود میاد و دست راست توشیرو یخ زده و شکل اژده ها میگیره .سه گل چرخان با چهار گلبرگ که وسط اون بنفش هست به وجود میاد که توانای مبارزه و قدرت بالا توشیرو نشون میده که با از بین رفتن هرکدوم نشون میده که اون درحال ضعیف شدن هست.
توانای این داره که از یخ یک کلون از خودش بساره و از این طریق دشمن گیج کنه و فقط یکبار بیشتر نمیتونه از این روش استفاده کنه.
منجمد بهشتی تشیع جنازه : *Hyōten Hyakkasō (氷天百華葬, Frozen Heaven Hundred Flower Funeral*از این روش به ندرت استفاده میکنه .دراین روش مبارزه در آسمان سوراخی به وجود میاد از آسمان برف میاد و وقتی این تیکه های برف حریف لمس میکنن .اون تیکه بدن حریف شروع به یخ زدن میکنه وپخش میشه. شیرو در ژاپنی به معنای سفید است و کاپیتان اوکیتاکه با صدا زدن او با این نام قصد شوخی با او را داشته است. زیرا هم هیتسوگایا و هم اوکیتاکه دارای موهای سفید ه تند و هم آخر نامشان به "شیرو" ختم میشود. ( توشیرو و جوشیرو)
همچنین وقتی ایچیگو او را با نام کوچکش ؛ توشیرو ؛ صدا میزند ، عصبانی میشود و بارها تکرار کرده است که او را کاپیتان هیتسوگایا بنامد.
اسم توشیرو به معنای زمستان است و کاملا به طبیعت ( و همچنین نوع زانپاکتویش) او جور در می آید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها: بیوگرافی ,
نوشته شده در جمعه 13 دی 1392ساعت 1:32 توسط Kira|



      قالب ساز آنلاین